Andreas964 August 27, 2023 Report August 27, 2023 Hej Någon som vet var man köper gummi ringarna som sitter på kolven till servo på c4? Packningen till locket har jag. Mvh Andreas Citera
Per Berglund August 28, 2023 Report August 28, 2023 10 timmar sedan, Andreas964 said: Hej Någon som vet var man köper gummi ringarna som sitter på kolven till servo på c4? Packningen till locket har jag. Mvh Andreas Köp en packningsats på Hansen Racing Det finns minst 5 varianter så du behöver en sats Citera
Andreas964 August 28, 2023 Author Report August 28, 2023 Tack för tipset men jag har redan en overhaul sats från växellådoronline.se hittade ingen som matchar bef packningar i den satser. Tänkte jag skulle komma lite billigare undan än att köpa en ny sats när jag bara söker dom 2 som sitter på kolven. Citera
Per Berglund August 28, 2023 Report August 28, 2023 11 timmar sedan, Andreas964 said: Tack för tipset men jag har redan en overhaul sats från växellådoronline.se hittade ingen som matchar bef packningar i den satser. Tänkte jag skulle komma lite billigare undan än att köpa en ny sats när jag bara söker dom 2 som sitter på kolven. Extremt konstigt det har jag aldrig varit med om och jag har nog plockat igenom ett 20-tal C4or och det finns alltid o-ringar...Har en hel plastlåda full! Är du säker? De nya är ju självklart mindre än de som satt på Citera
Andreas964 August 28, 2023 Author Report August 28, 2023 Den mindre av dom kan jag ha hittat, tycker bara att det är för mkt spel i spåret när jag har oringen på plats, men den har rätt diameter och djup. Den större kan jag inte hitta någon som passar, finns en som har rätt diameter men den är alldeles för grund, den kommer inte utanför kolven. Jag har redan gjort klart servolocket på vänstersida, hittade en oring som passade perfekt där. Kan jag ha använt kolvens oring till servolocket? Är dom lika i innerdimater? Citera
Recommended Posts