Joel.and September 4, 2023 Report September 4, 2023 Idag installerade jag en GT350 ratt i min 2017 GT. Inte så komplicerat om man tog det lugnt och försiktigt. Det jag tyckte var svårast var att få loss airbagen, kanske var jag en aning försiktig. Jag hade denna youtube video som hjälp när jag gjorde installationen. heads up, Eftersom batteriet var urkopplat så fick jag ändra tillbaka språk, klocka osv när jag kopplade på batteriet. Ska det vara så "stor" glipa mellan ratt och bil? (se bilder). Jag har aldrig tänkt på hur stor glipan är på orginalratten. Citera
Corvette September 5, 2023 Report September 5, 2023 kollar på frugans bil när jag kommer hem tänkte inte på det när jag monterade hennes GT350 ratt 1 Citera
AndersA September 6, 2023 Report September 6, 2023 Jag har en likadan GT 350 ratt på min 2017 GT och glipan är lika stor som på din. 1 Citera
Joel.and September 6, 2023 Author Report September 6, 2023 Schysst! Det känns väldigt stabilt och ska säkert vara så, men blev lite nojig bara. Citera
Corvette September 6, 2023 Report September 6, 2023 var samma glipa på den kikade på en kundbil med original ratt och den glipade också lika mycket 1 Citera
Joel.and September 6, 2023 Author Report September 6, 2023 7 timmar sedan, Corvette said: var samma glipa på den kikade på en kundbil med original ratt och den glipade också lika mycket Okej jättetack för att du kikade, har aldrig tänkt på det tidigare. Citera
Recommended Posts