dilutenz November 12, 2023 Report November 12, 2023 En person som skulle flytta min bil frågade vad det är som piper. Varning av något slag som jag aldrig tidigare hört. Startar bilen, dörrar öppna, dörrar stängda, drar upp och ned cabben, slår på lampor, halv o hel o dimljus,, kan inte trigga igång pipet,,så plötsligt kommer det igen och slutar igen.. vad tusan är det? Citera
dilutenz November 13, 2023 Author Report November 13, 2023 Piper när bilen igång och står still så inga löphjul... Hittade det här..airbag signal??? Varnar för ej ikoppad eller behöver service på air bagen? Jag är för slitet trött för sånt här,,ta et djupt andetag och läsa och försöka förstå.. Känner ju inga bil/ford/mustangmänniskor där jag bor nuförtiden.. https://mustangforums.com/forum/5-0l-1979-1995-mustang/244434-annoying-beep-from-inside-the-dash.html Citera
dilutenz November 13, 2023 Author Report November 13, 2023 15 timmar sedan, 66ahenke said: en mus som har kommit i kläm sorry nej den är inte i kläm ha ha ha ha Citera
Corvette November 13, 2023 Report November 13, 2023 blinkar airbag lampan i instrumengfruppen någon kod? några blink paus och sedan en annat antal blink efter det då får man fram en kod för va den larmar för Citera
Recommended Posts