Tommy Iggesund 6 Januari Report 6 Januari Hej det minskar vatten i expansionskärlet, när jag konditionskör bilen. Kommer ut i vänster ljuddämpare. Insuget har jag läst om tidigare hos Grufman,att det kan bli sprickor . Även tändstiften på vänster såg svarta och blöta ut. Hur gör jag för att utesluta toppackning eller insuget? Citera
Tommy Iggesund 6 Januari Author Report 6 Januari (redigerad) Hur gör man den? Ändrade %s av %s (%s) Citera
66ahenke 7 Januari Report 7 Januari här kan du läsa steg för steg hur det går till. How to do a leakdown test | Mobil™ o här kan du hitta leak down tester Cylinder leakage tester - Biltema.se Citera
Tommy Iggesund 7 Januari Author Report 7 Januari Tack för hjälpen. Kommer att lämna bilen till en verkstad, det går på garantin. Har den säljande firman lovat, även elen till förarsätet är bristfälligt. Citera
66ahenke 7 Januari Report 7 Januari 2 timmar sedan, Tommy Cavallin said: Tack för hjälpen. Kommer att lämna bilen till en verkstad, det går på garantin. Har den säljande firman lovat, även elen till förarsätet är bristfälligt. det ju kanon om dom tar det på garantien, så behöver du ju inte klyda med det. Citera
Recommended Posts