MOS 19 April Report Share 19 April Hej! Jag har lovat höra mig för prisläget för en Mustang från 1989 cab, V8 modell lx. Bilen är förmodligen flyttgods från USA för ca. 20 år sedan och gått totalt 16-17000 svenska mil (mätaren slagit om åtminstone en gång). Röd till färgen liksom röd tygklädsel med vit cab. Jag har bara sett bilen på bilder och utifrån dessa ser bilen bra ut för sin ålder. Så frågan är hur mycket en sådan bil kan vara värd? Jag förstår såklart att det är svårt att svara då många faktorer spelar roll men lite feedback på frågan tas tacksamt emot. Kom gärna med förslag på prisintervall, tack. Mvh MOS Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slagsida 20 April Report Share 20 April Kan du inte bara Googla? Blocket, bilwebb, trovit mfl siter kan kanske ge någon ledning. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slagsida 20 April Report Share 20 April Testa denna t ex https://www.carsforsale.com/1989-ford-mustang-for-sale-C112059 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOS 20 April Author Report Share 20 April Problemet är ju att utbudet av dessa årgångar av mustanger är så litet så det är svårt att få referenser via Blocket, Bilweb etc här i Sverige. Det är anledningen till att jag lägger ut frågan här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts