Jump to content

ALDRIG CJ Pony Parts igen!!!!!!!!!!


Morgan Roos Cmc 549

Recommended Posts

Hej vänner,

Måste markera att detta bygger på MIN erfarenhet av CJ Pony Parts.

Första svängen beställde jag en uppsättnig fälgar som annonserade att man hade. Fälgarna skulle skickas omgående. Tog ca 2 månader och ett antal mail samt telefonsamtal innan skulle skickas. När det väl var dags så meddelade säljaren som heter Kevin att 17" fälgarna som jag beställt inte tillverkades lägre var han undrade om han kunde skicka ett par 16" istället!!!!!? Desperat som man var antog jag förslaget dumt nog. Men när fälgarna kom visade det sig att det var 17"!! En vecka senare kom den även en uppsättning 16"!!?!??!? Bra koll!

Andra svängen

Beställde ett antal saker som skulle skickas till mitt hotel i Chicago där jag var på konferens i en vecka. Ringde två veckor innan och det skulle inte vara några problem att få alla saker till hotellet. Först kom ett paket och sen ett till, dock saknades Torque convter, rear swaybar och Monte Carlo bar så jag mailade honom och ringde och grejorna var restade men skulle hinna skickas innan jag åkte hem, stannade en vecka så totalt tre veckor hade de på sig att sammanställa och skicka ordern.

Självklart kom inte grejorna och de mest skrymmande och tunga delarna får skepppas senare. Sen följde en hård diskussion om vem som skulle beskosta mina merkostnader m.m samt att de hävdade att jag fått en del som han även nämner är restat i mailet. Svårt att få en del om den är restad.

"We are still waiting for the monte carlo bar, torque converter and the rear sway bar. Hopefully not too much longer. Thanks.

Kevin"

Så du hävdar han att på hans ordersedel står det att den är skeppad men på min står det att den inte är det och han vägrar faxa sitt ex förrän jag faxat mitt så the story goes on men med tanke på all tid och extra pengar (260$) jag lagt kommer jag i alla fall inte lägga en krona till dem. :evil::evil::evil::evil::evil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...