NiklasW April 24, 2005 Report April 24, 2005 Hej. Igår bytte jag utväxling i bakaxeln från 2.75:1 till 3.50:1 lamelldiff. När nästan allt var klart och jag trodde att att jag skulle kunna sticka ut o gasa lite så kom problemet. Det befintliga knutkorset som sedan tidigare satt på kardan passade inte mot den nya utväxlingen. Finns dessa att få tag i alla dimensioner eller är det bara o lägga ner? Citera
Andrew April 24, 2005 Report April 24, 2005 Det går att ordna finns så kallade översättnings kors med olika dimensioner på dom olika sidorna kolla med din usa bildels butik om dom har hansen grejor så finns det i deras kataloger Citera
Leffe N cmc712 April 24, 2005 Report April 24, 2005 Enklast är att mäta diametern på lagerskålarna och bredden på korset, åt båda hållen. Sen är det bara att kolla med Hansen eller deras ÅF så plockar dom fram rätt. Citera
NiklasW April 24, 2005 Author Report April 24, 2005 Okej, tack för svaren! Då tittar jag väl förbi Hansen då Citera
Recommended Posts