lestat May 1, 2005 Report Share May 1, 2005 Nu har man blivit stolt fader!!!!!ut kom en liten krabat på 52cm och 4130grmin förstfödde Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
micke.olsson cmc 1736 May 1, 2005 Report Share May 1, 2005 Man får väl öppna med att säga grrrrattis...Ungar är roligt men oxå jobbigt har själv 3 odågormed allt vad det innebärÄn en gång grattis och lycka till Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 May 1, 2005 Report Share May 1, 2005 JÄTTE Grattis.Framtidens Mustang intresse verkar stabilt säkrat ännu engeneration. F-n jag som har slutat att röka, hostar i mig en siggari alla fall, Tackar som bjuder. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 May 1, 2005 Report Share May 1, 2005 Grattis grattis! Min förstfödda (och hitils enda) fyller 1år nu på Fredag.Smuttar lite försiktigt på ciggaren jag med, för den goda sakens skull... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lygdman cmc813 May 1, 2005 Report Share May 1, 2005 Man får grattulera! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
LupusRex May 2, 2005 Report Share May 2, 2005 Armbågar mig in bland de föregående talarna, snor en cigarr och säger grattis. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pineman May 2, 2005 Report Share May 2, 2005 Grattis..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter CMC771 May 2, 2005 Report Share May 2, 2005 Tackar för ciggaren & grattis. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
lestat May 2, 2005 Author Report Share May 2, 2005 tack till er alla!! ... grabben har ju redan attityd iallafall!!!!!!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger May 2, 2005 Report Share May 2, 2005 Grattis.Min grabb som är två och ett halvt tjatade hela helgen.Pappa åka stang lät det.Det är kul att nästa generation är intreserade från början.Det är väll bara att hoppas det håller isej då han troligtvis ska ärva bilarna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leijon CMC 855 May 4, 2005 Report Share May 4, 2005 Man får ju också gratta! (trots att man bara är 22 och det dröjer nog ett tag innan det blir min tur, men ändå..) Då får du börja bygga en Musse-lådbil nu till grabben Grattis och god fortsättning!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik fd 863 May 6, 2005 Report Share May 6, 2005 Grattis! Har två killar, 3 1/2 och 2 år. Tar gärna en cigarr, finns det Churchill-size.../ Fredrik Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
joschen May 8, 2005 Report Share May 8, 2005 Grattis grattis då kanske man kan få en detaljerad skiss på hur en barn stol skall monteras med lite säkerhet i en mustang. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 May 8, 2005 Report Share May 8, 2005 Grattis grattis då kanske man kan få en detaljerad skiss på hur en barn stol skall monteras med lite säkerhet i en mustang. Det ska jag med rita på lite inom kort.. =) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hinkas May 9, 2005 Report Share May 9, 2005 Passar på att säga grattis jag också då. Bättre sent än aldrig.Här springer det inte omkring några små knoddar än, men vem vet när det dyker upp en =).Tyvärr röker jag inte men jag kan skåla med dig istället *höjer kaffe koppen*.Lycka till och hoppas ni får MASSOR med roliga stunder. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik fd 863 May 9, 2005 Report Share May 9, 2005 Man röker inte en cigarr, man avnjuter. Man skall ju inte dra ner röken i lungorna utan bara smaka på den, alltså en relativt oskadlig njutning.... Precis som med en mustang. Man kör inte, man.......ja, just det!En lite rolig grej med cigarrer är att på vissa fabriker på Havanna får man röka så många man vill under arbetstid samt ta med ett visst antal hem. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hinkas May 9, 2005 Report Share May 9, 2005 Hehehe, jaa... Jag skulle nog inte kunna avnjuta en i hemmet ändå. Med tanken på att sambon har väldigt dåliga lungor och troligtvis skulle hosta ihjäl sig då. Men kanske om man går ut på bron.... Men då blir det ju kallt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik fd 863 May 9, 2005 Report Share May 9, 2005 mmmmm. Jag är ganska ensam hemma om att tycka som jag gör. Vad gäller cigarrer i alla fall... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hinkas May 9, 2005 Report Share May 9, 2005 Det brukar vara så. Man kan tycka hur mycket man vill. Men i slutändan så är det "någon annan" som bestämmer hela tiden.Men nu var det ju inte Cheferna vi skulle diskutera här. Utan det var ju ett nytt liv som skulle hyllas! *snor åt sig en ciggar och smuttar lite på den*Får väl ta den smällen sedan när sambon kommer hem ; ).Grattis än en gång! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
lestat May 9, 2005 Author Report Share May 9, 2005 tackar tackar...... ja jösses.... gissa om att jag verkligen sett fram mot den dagen.... slutade rökte för ett par år sen, och slutade snusa för 9 månader sedan (efter 22år) .. och har varit såååå jäkla sugen!! ... så man köpte ju på sig ett helt knippe med cigarrer å var glad.... så alla polare som kom å hälsade på fick ju en.... jag rökte så jag nog var grön i ansiktet, och mådde som om man var bakis..... frågan om det var värt det? ... skulle utan tvekan göra det igen Å by the way.... Lillgrabben mår oxså bra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hinkas May 9, 2005 Report Share May 9, 2005 Ja, jag slutade röka för ca 2 år sedan eftersom flickvännen fick åka in på akuten och inte kunde andas. Och 1 februari i år så slutade jag snusa efter att ha snusat varje dag i 2 år. Visst fasiken har jag varit sugen, men jag har inte haft något återfall efter det, trots att det alltid ligger 1-3st snusdosar i kylen, flickvännen snusar fortfarande nämligen.Men strongt jobbat att du slutat och klart du ska fira med ciggar, kommer säkert jag också göra när den dagen kommer när jag får en junior ; ) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan May 13, 2005 Report Share May 13, 2005 Ta väl hand om bebisen Annika med MustangCobra! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
lestat May 15, 2005 Author Report Share May 15, 2005 Man röker inte en cigarr, man avnjuter. Man skall ju inte dra ner röken i lungorna utan bara smaka på den.....Men e inte det som att tex: Gurgla sig med 20 årig Laphroaig whisky, å sedan spotta ut! (hädning) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik fd 863 June 23, 2005 Report Share June 23, 2005 Nja, man spottar väl inte ut maten bara för att den är god.....Mjölk och vatten dricker man för törstenCigarett för att man måste (i nio fall av 10)Korv å mos för att mättaNissan Micra för att komma från A till B.Cigarr, congac, rom, mustang, praliner för att njuta.Det är ingen normal människa som drar halsbloss på cigarr, det är som att svälja snus.Hur går det förresten med den lille mannen, allt under kontroll?/ Fredrik Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan cmc 1169 June 23, 2005 Report Share June 23, 2005 Såg att tråden var igång igen, då skall lillen vara med på första midsommarn. Får hoppas du har benchseat som jag, så han kan sitta fram hos Er. Grattis o trevlig midsommar alla. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts