Lars Westman %s den %s Report %s den %s Hej. På min 06:a sitter det svarta led bakljus, skitsnyggt, men det höll inte bilprovningen med om som slog ned på röd blinkers, dvs. fel färg. Köpte andra, original bakljus som är helröda men där tidigare användare kopplat om så backljuset är blinkers. Dock blinkar även bromsljus och då blir således dessa inte godkända heller. Min fråga är: Måste man gå in i bilens system och programmera om detta eller göra några andra förändringar? Någon som vet? Tack på förhand. Citera
66ahenke %s den %s Report %s den %s det inte helt enkelt. man får fibla med elsystemet, om jag kommer ihåg rätt så är det kopplad över bromsljus kontakten. o det får ändras. jag hade en firebird som var importerat som var likadan. jag hade ett besiknings kit till den. hängde på lösa blinkers, men som du säger så blinker bromsljuset men jag fick alltid min igenom besktningen på nåder googla runt, det var nån firma som fixade det. tyvärr så länge sen så jag kommer inte ihåg vem det var Citera
66ahenke 13 timmar sedan Report 13 timmar sedan typ sånt här kit, fast det inte är till en 06a men ring grufman o fråga Blinkljuskonverterare Mustang | Artikelnummer: M10 | Grufman Bil AB Citera
Recommended Posts