Jump to content

mustang jubileums jackor


fredde_7996

Recommended Posts

hej jag fick ett samtal av en telefonförsäljare som ville sälja en musse jacka för 3200 spänn.. jackan görs i 1000 exemplar och är i jeans jacke modell. säljs bara till ägare av en mustang... det jag undrar är hur många fler av er som blivigt ägare till en sådan!! jag är ju inte ens medlem i klubben?

Link to comment
Share on other sites

Hmm...vad är det för jubileum i år då? Det ringde en försäljare till mig för ett år sedan i och med 40-årsjubileumet. Men vad är det i år? 41-årsjubileum?? :roll:

Jo samma som ringde till mig. Men samma gubbe ringde till mig i dag och försökte sälja några graverade glas :/ man kan ju undra varförhan fortfarande säljer skinjackor när han samtidigt säger att dom va mycket uppskattade och försöker sälja glas sen :/

Link to comment
Share on other sites

Skinn jackan köpte jag, den som var 40th anniversary edition. Sade då också att den bara tillverkades 1000st varav 500st såldes i Sverige. Snacka om att jag blev förvånad härom dagen när jag träffade en bekant (som också kör musse) och han hade en likadan jacka! Och detta i en håla med 4000 invånare!

Tydligen så tillverkar dom 1000st per år och 500st av dom säljs i Sverige. Det är IAF vad jag tror.

Glasen köpte jag också, och det är faktiskt riktigt fina glas. Ni kan få en bild på dom så ser ni hur dom ser ut. Dessa glas skulle dom sälja 10st av (på en månad) så jag anntar att dom säljer bra mycket mer än så. Men fina glas är det, dessvärre har jag inte hunnit med att provdricka dom ännu. Måste ju ha något kallt i burk/flaska och hälla upp först också.

Glasen låter som dom är gjorda i kristall, mycket finare klang än vanliga glas glas eller vad man ska säga :roll:

Link to comment
Share on other sites

Verkar som om det bara var vissa utvalda som fick "erbjudandet". I mitt fall damp det ner ett brev där man försökt kontakta mig via telefon ett antal veckor och inte lyckats. Kanske bara ett knep för att verka än mer seriös.

Men jag köpte iallafall en och tycker den verkar vettig och rätt bra kvalite. Mest för att det kunde vara kul att ha. Har nr 429/1000, så om nån åker Boss429 och vill ha en matchande jacka så skrik till...

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm, Glasen var snygga verkligen.... Vad kostade de?

undrar om man inte kan göra sånna själv ;)

med "fönster-märknings-gelé! å en mall??....

en kompis åt mig som sitter och ringer och säljer de där jackorna.... och han är ärlig, tydligen så ska det bara vara 1000 jackor....

Link to comment
Share on other sites

Glasen gick på 995:- nedsatta för dom som tidigare köpte jackorna från 1495:-

Det känns som att det är riktigt bra glas också, håller man i foten verkar dom vara bra avvägda och det är riktigt sådant där tunnt kristall glas så det blir sådär extra gott att dricka ur dom. Nu vill jag bara ha en riktig varm sommardag, en grill också några kalla i kylen ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tänkte bara ge er en uppdatering på öl glasen. Jag har provdruckit och dom var riktigt goda att dricka ur. Skickar med en rolig liten bild åt er att kolla på så att ni blir lite avundsjuka.

Plus i kanten till den som gissar bilen i förgrunden =).

Link to comment
Share on other sites

Ingen fara, flickvännen fick köra bilen tillbaka till bokhyllan och fickpackerade den.

Så, någon som vågar ge sig på en gissning om vad det är för bil som parkerats framför glaset? Kanske lättare än vad jag hade tänkt mig...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...