16 MarsMar 16 comment_186860 Hej alla Mustangvänner. Jag känner nu att åldern börjar ta ut sin rätt och jag funderar på att sälja min Mustang någon gång under denna säsong. Den kräver sitt underhåll och det börjar bli lite jobbigt för min del. Numera lejer jag bort det mesta av underhållet till goda vänner i klubben, som hjälper mig, ingen nämnd och ingen glömd. När jag tog körkort 1968 var ju Ford Mustang drömbilen, men det man hade råd med då var en folkabubbla för 800 kr köpt av hederlige Harry på Rörstrandsgatan med kontoret på fickan och bilarna på gatan. När jag pensionerade mig 2009 tänkte jag att nu skall jag uppfylla min ungdomsdröm och började leta efter en Mustang av Generation 1 och fann en till slut för en rimlig peng. Importerad till Sverige från Kalifornien 1991. Den är fortfarande helt rostfri och mycket har gjorts på den under årens lopp. Dokumentation finns. Vill ha tips om lämpligaste plattform att lägga ut en säljannons? Man vill ju rikta sig till seriösa köpare och rätt målgrupp. Tar gärna emot tips från er. Ni, som har sett min bil kan också gärna ge en hint om vad som kan vara lämpligt att begära för den. Jag finns att nå på min e-postadress eller privat meddelande på min facebooksida. Bosse CMC 2739