Lördag kl. 05:422 days comment_187051 köpte en broms servo sats med 4vägs ventil får bara bak broms att fungera fram ingen broms tog i sär ventilen och den verkar fungera ?nån som stött på detta problem?
Lördag kl. 07:192 days comment_187053 så länge du inte berättar o visar med bild vad det är för kit o ventilär det omöjligt att veta va evt fel kan vara
Lördag kl. 17:071 day comment_187058 sån ventil har jag medjag har inte haft dom problemenhar du låst kolven när du luftade bromsarna ?på bilden på ovan sidan, mitt på kan man skruva in ett låsverktyg när man luftervp har detta verktygo du bor i södra skåne kan du låna min Ändrade %s av %s (%s)
Lördag kl. 17:091 day Author comment_187059 jo har låst den med luftnings verktyget mens jag luftade men tycker det går tungt när man bromsar och endast bak tar
Igår den 06:441 day comment_187065 har du provad ta bort den o lufta utan ventilen.den kanske är defektjag vet det lite klyd med anslutningarna, men det enklaste sättet att få reda på om den fungerarutesluttnings metoden är väl det enda sättet o få reda på om den fungerar.eller. har du köpt kitet hos vp, om ring o prata med dom.dom är alltid hjälpsamma, dom kanske kan skicka dej en ny ventil du kan testamitt fram ok började läcka efter 1 år, dom skickade ett nytt direkt