Jump to content

Import Mustang


KriLar

Recommended Posts

Hej!

Jag undrar om det finns någon som skulle kunna rekomendera en som importerar mustanger från staterna,jag är ute efter en ford mustang mach1 1970 renoveringsobjekt,tänkte om det fanns nån annan som har gjort det.

Jag har försökt att letat men kan inte hitta någon bra importör.

MVH Kristian

Link to comment
Share on other sites

Det är väl själva grejen att få fixa bilen från grunden och kostnaden kommer jag att att dela upp på ett antal år för jag har inte bråttom att fixa klart den inom kort. :D

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Det blir inte många kronor man tjänar på att renovera själv. Men jag tycker att den Stora fördelen är att man vet precis vad som är gjort och framför allt hur. Roligt att veta att man gjort det mesta själv. Sedan delar man ju upp kostnaderna också. Hör med Mats W här på forumet, han plockar hem bilar från USA.

Link to comment
Share on other sites

Varför ska du importera för? 70 Mach 1or finns det tillsalu med jämna mellanrum här hemma och då kan du åka och titta på bilen.Att köpa från Usa så köper du en bil på kort och då ser det mesta bra ut.Du får troligtvis ingen billigare från Usa då priserna är höga där borta även för renoveringsobjekt.Jag har själv köpt 3 Mustanger från Usa och ingen har varit i det skicket man väntat,den bästa köpte jag i Örebro fin bil till marknadsmäsigt pris.

Men ska du köpa från Usa så ta kontakt med Mats Willhemsson han hjälpte mej med en och det funkade kanon :D

Link to comment
Share on other sites

Mitt tips är att du köper bilen själv och sedan tar hjälp med importen. Jag använde mig av GT-shipping och det fungerade mycket bra. Fick förresten hem bilen i torsdags. Ett annat tips du kan kolla upp är Pierre Lechti som håller till i närheten av Los Angeles. Han kan garanterat hjälpa dig. Du kan mejla honom på pierrel@earthlink.net

Lycka till/ Tony

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...