Jump to content

Få din bil fotad i sommar!


ForesT

Recommended Posts

Mitt första inlägg här och skulle det hamna under fel kategori eller inte platsa här så är det bara att flytta eller ta bort det.

Jag är en student som av någon anledning inte fick sommarjobbet som jag blivit lovad. Eftersom jag fotar en hel del på fritiden,

framför allt bilar, gör jag ett försök att få det som sommarjobb. Jag ska väl inte sticka under stol med att det även vore lite av

ett drömjobb att få fota den legendariska Mustangen eller andra muskelbilar =)

Jag har inte fotat några äldre bilmodeller just, men skulle gärna göra det.

Exempel på bilder som jag har tagit hittills hittar ni på min hemsida: http://www.vetterskog.se/

Jag bifogar även en liten bild här nedan på en annan klassiker.

Skulle ni vara intresserade av att få lite snygga bilder på just er bil så hör av er till mig.

Att ni inte bor just i Sthlm spelar ingen större roll då jag flänger runt en del i vårt avlånga land.

Mvh

/Peter

Porsche_911_SC_03.jpg

Link to comment
Share on other sites

Du är grym på att ta bilder! Skitfina! :shock:

Du hade lätt fått knäppa några bilder på min bil om den bara hade haft bättre lack...men till nästa sommar så :P

Får fota när det är bäcksvart annars, så ser man inte den dåliga lacken ;)

Nä, men det var ju synd, fast det blir ju fler sommrar som tur är och då är det bara att du hör av dig.

Skövde och Halmstad är väl inga områden jag är i så ofta, tyvärr. Brukar mest vara runt Mälardalen, Linköping och lite i Dalarna (förutom Sthlm då). Ska kanske ned till en kompis i Kalmar i sommar, så efter östkusten kan det funka.

Link to comment
Share on other sites

Läckert!!!

Nästan så att man blir sugen på en Porsche :D

Du får gärna fota mussen min, men som alla säger här, när jag fixat lacken :-)

Mina egna bilder är sådär halvsuddiga så det döljer skavankerna rätt bra...

//Sven

Link to comment
Share on other sites

Läckert!!!

Nästan så att man blir sugen på en Porsche :D

Du får gärna fota mussen min, men som alla säger här, när jag fixat lacken :-)

Mina egna bilder är sådär halvsuddiga så det döljer skavankerna rätt bra...

//Sven

hehe...är det ingen som har lacken fixad på sin musse i Sverige? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mycket sjysta bilder (tyvärr på nya bilar men det gör inget ;) När vjag har fixat vår bil (som kan ta ett par år) så får du gärna fotta min bil :D

Tycker om "porsche bilden"ovan. Mycket snyggt taget! (Om det bara vore en musse... ;) )

Är det digital eller systemkamera du kör med?? Provade lite systemkamera-fottande några år sedan. Blev inte mycket till.

Link to comment
Share on other sites

Mycket sjysta bilder (tyvärr på nya bilar men det gör inget ;) När vjag har fixat vår bil (som kan ta ett par år) så får du gärna fotta min bil :D

Tycker om "porsche bilden"ovan. Mycket snyggt taget! (Om det bara vore en musse... ;) )

Är det digital eller systemkamera du kör med?? Provade lite systemkamera-fottande några år sedan. Blev inte mycket till.

hehe...bara att du hör av dig då!

Jag har en digital systemkamera, Canon EOS 300D.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Peter,

Riktigt snygga bilder och jag är intresserad. Bor längs östkusten (i Oxelösund, 13 km söder om Nyköping). Har du vägarna förbi så hör gärna av dig.

/ Tony

Sorry, har inte varit in här på ett tag. Trodde jag skulle få mail när nån skrev nåt, men icke sa nicke. Jag har lite mkt framöver nu, men jag hör givetvis av mig om jag har vägarna förbi eller får tid över. Oxelösund ligger ju inte långt bort annars.

Mvh

/Peter

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...