Måndag kl. 15:151 day comment_189954 Hej jag tänkte bara att dela varför jag älskar min 2015 Ford Mustang Coyote GT 5.0 V8 (gul) med svarte render.Jag ville ha en Mustang sedan jag såg filmen Gone in 60 seconds, så det var en mål att en dag köpa en.Varje gång jag öppnar min garage, bli jag glad.Varje gång jag sätt mig i bilen bli jag även gladare.Ljudet är grymt, tidigare ägare hade installerat nån sorts grej att det kan höras mer eller mindre.Dom olika driving modes, normal, sport, sport+, track.Audio i bilen.Många som älskar bilen när jag kör förbi, det ge mig glädje:Små 10 åriga pojkar som följer bilen på deras cykel hemma till mig för att ta bilder (ska ta med hans pappa och honom en gång på en tur)15/16 årige killer i EPA traktorer som ger thumbs upGamla män på deras per mobil ger thumbs up20-25 åriga killar som leeMånga som vända huvuden eller pekarDet känns så roligt att få köra bilen igen efter inte ha kört flera dagar, till exempel när jag var inte hemma.Och som vanligt, en post utan bild är tråkigt.Nu siktar jag på att köpa en 1966 eller 1967 fast back också.Ha en bra Sommar! Report
19 timmar sedan19 hr comment_189960 Jänkare är bra på upplevelser, sen kanske dom genar lite och historiskt skiter i hur det ser ut under ytan historiskt sett med gamla jänkare, två stålbalkar en fet v8 och sen en snygg kuliss i form av kaross över allt junk, men det funkade för vad det var. Nu har dom lärt sig att man måste förnya sig lite, i allafall Ford som är föregångare i modern teknologi jmf. m. GM/ Chrysler som bara följer trend, gett upp sina muskelbilar i omgångar och åter börjat bygga dom när Mustangen såljer för mycket, och nu senast V8an i elbilstrenden och nu återtar den, jäkla kappvändare. Annat krut i Ford som vägrat släppa Mustangen under alla år och vägrar släppa V8 och lovat tillverka den allra sista på jorden. Ändrade %s av %s (%s) Report