zimba CMC 1744 June 13, 2005 Report June 13, 2005 Så då är den här min pärla.....nej kanske inte men den är min.Som sagt Ford Mustang 1965 helt i original 289 med automat.originalklädsel lack med mera kanske att man skulle vilja lägga en lack men jag vet ej nu är den ju som den kom ut 65.Fins ingen rost eller så lite skadat på förarsätetlite repor och bubblor.tror den får rulla så här ett tag.MVhLars JönssonCMC 1744 Citera
SvenT cmc728 June 15, 2005 Report June 15, 2005 Jag skulle behållt bilen med originallack!!! Finns väl inte speciellt många originalmussar kvar??Är det import? Huset i bakgrunden ser väldigt amerikanskt ut ;-)//S Citera
zimba CMC 1744 June 15, 2005 Author Report June 15, 2005 Bilen är import men huset i varberg det är grannens hus och han är väldigt amerikansk av sigstörst b..............................Latrs J Citera
Sudden83 August 22, 2006 Report August 22, 2006 Så då är den här min pärla.....nej kanske inte men den är min.Som sagt Ford Mustang 1965 helt i original 289 med automat.originalklädsel lack med mera kanske att man skulle vilja lägga en lack men jag vet ej nu är den ju som den kom ut 65.Fins ingen rost eller så lite skadat på förarsätetlite repor och bubblor.tror den får rulla så här ett tag.MVhLars JönssonOm jag får säga min mening: NEJ! Gör ingenting, du har en underbar bil, och det är hur kul som helst med en helt orörd bil. Hur många har glädjen att ha det? Snart finns det inga orörda bilar kvar i så bra skick. Var rädd om din pärla! Citera
Recommended Posts