Fredde77 July 4, 2005 Report July 4, 2005 Hejsan svejsan,Jaha, då var mustangen klar efter 37 veckors slit i garaget. Åkte en sväng i Fredags med bilen efter att på torsdagen varit inne på framvagnsinställning. På lördag startade jag åter upp bilen för att åka ut och glida. Döm om min förvåning när jag kört 2 km och höger framhjul börjar skrika ganska friskt. Går ur bilen och ställer mig framför den för att titta. Höger hjul pekar åt vänster och dessutom har jag fått rejält mycket positiv camber. Efter att ha lagt mig under bilen för att titta märker jag till min fasa att kambultarna till de under bärarmarna inte är åtdragna!!Måste man göra allt själv?? Man kan inte lämna bort nånting nuförtiden och förvänta sig ett redigt jobb. Blir så in i h-te less. Fick för övrigt ta bärgare hem..../Fredde Citera
Gäst July 4, 2005 Report July 4, 2005 Skicka räkningen på bärgaren till firman som gjorde inställningen... Citera
Lygdman cmc813 July 10, 2005 Report July 10, 2005 även en räkning på nytt däck och ny framvagnsinställning av en seriös firma.. Vilka skojjare!!! Citera
Fredde77 July 11, 2005 Author Report July 11, 2005 även en räkning på nytt däck och ny framvagnsinställning av en seriös firma.. Vilka skojjare!!!Detta är en firma välkänd för sina arbeten (inte bara i Sundsvall). Han skämdes ganska friskt när jag var på mitt återbesök.../Fredde Citera
sniffer July 11, 2005 Report July 11, 2005 även en räkning på nytt däck och ny framvagnsinställning av en seriös firma.. Vilka skojjare!!!Detta är en firma välkänd för sina arbeten (inte bara i Sundsvall). Han skämdes ganska friskt när jag var på mitt återbesök.../FreddeVa sa han då? Skulle han göra om arbetet eller hur blev de ? Citera
Fredde77 July 11, 2005 Author Report July 11, 2005 Tjena!Japp. Han gjorde om det gratis. Däremot fick jag honom inte att betala räkningen för bärgaren .Egentligen så borde det vara spöstraff på att "glömma" och dra åt sådana viktiga komponenter. Vad som helst hade ju kunnat hända....Tur att man har lååång stubin. Annars hade man väl suttit bakom lås och bom nu /Fredde Citera
Recommended Posts