matteponken July 6, 2005 Report July 6, 2005 Undrar om någon vet var Nordicmustangs websida har tagit vägen..Kommer ej in på deras sidamvh Mats Citera
Laslo July 6, 2005 Report July 6, 2005 Det kan jag som moderator på den siten svara på, ska försöka vara en aning diplomatisk.Nånting i servern som forumet ligger på har pajjat, antingen datorn i sig, eller databasen som håller forumet.Mannen ansvarig för servern har antagligen bättre saker för sig än att pilla med en dator i sommar.Har personligen anmält mig som frivillig för att dra upp ett temporärt forum på min server, men då måste man peka om domäner och sånt, vilket skulle framtvinga en arbetsinsats för den ansvarige.Är hemskt lessen att man inte ens har kunnat sätta upp en liten skylt som meddelar att forumet är paj och det inte finns någon beräknad tid när forumet kommer upp.Vi får hoppas på att den ansvarige omprioriterar lite och drar upp servern å det snabbaste.Mvh. Laslo Moderator N.M Citera
Laslo July 7, 2005 Report July 7, 2005 Kanske bara en slump, men nu verkar N.M vara uppe igen. Välkomna in igen.. Citera
Recommended Posts