Antrax July 18, 2005 Report July 18, 2005 Hej jag funderar på att beställa front spoiler till min mustang 2 ifrån mustangs unlimited i usa. Vad kostar frakten därifrån?? tacksam för snabbt svar! Citera
dacke July 18, 2005 Report July 18, 2005 Släng iväg ett mail till dom....Dom brukar vara snabba på att svara....(iaf när jag har beställt)Dessutom får du ju ett exakt pris på frakten... Citera
Antrax July 18, 2005 Author Report July 18, 2005 ja det är inte så viktigt exact vad det kostar. vad tror du på ett ungefär? vad kostade frakten för det du beställde? mvh /Andreas Citera
dacke July 18, 2005 Report July 18, 2005 Det blir nog fel om jag ska svara på det....Sist jag beställde från Mustang unlimited kostade frakten drygt 280 dollar, men det var ett stort,tungt och långt paket, vägde ca 64kg..Beställde en ny förgasare och lite småkrafs från Jeg`s förra veckan då gick frakten på drygt 75 dollar med DHL...Beställde på Måndagen och hade grejorna i garaget på Torsdagen så de var snabba ryck..Så det bästa är nog att du mailar och hör med Mustang unlimited... Citera
Antrax July 19, 2005 Author Report July 19, 2005 okej. men vilka är jegs då? har du någon adress dit? Citera
Recommended Posts