Jump to content

Karosseri skruv


Hinkas

Recommended Posts

Morsning allihopa, det börjar röra sig i garaget åt mig igen och nu är det en del saker jag skulle behöva ha fatt på, bl.a karosseri skruv med tillhörande clips och sådant för skärmarna bl.a.

Har för mig att jag sett sådant hos tony's autoparts men jag har ingen katalog som är "up to date" och ärligt talat så vet jag inte vart min gamla katalog är heller :shock: .

Sedan är det väl kanske några enstaka plåtdetaljer som jag behöver också, men vet inte om man blir tvungen att ta hem dom från staterna eller hur jag ska göra med det. Den jag skulle behöva nu är den jag bifogat bild på, jag tror det är den IAF, om jag förstått sidan jag är inne och kollar på rätt så är det där den som sitter framför kylaren som låsningsmekanismen för huven och sådant ska fästas i, men det vet säkert ni om det är den ;) . Min sådan är nämligen ganska så upprostad.

Tack på förhand och hoppas ni kan ge mig lite svar på mina funderingar om vart jag kan få fatt på dom där skruvarna och även om det är rätt plåtbit jag sitter och kollar på.

Link to comment
Share on other sites

Osis jag hade en sån kylarram liggandes så jag slängde den.....bara skoja, jag sålde den ;)

Den du har bifogat bild på är till en tidigare modell.

Tony's tar strax över 3000:- för den du ska ha. I USA kostar den ca 1000:- (plus frakt då). Det lönar ju sig att ta hem själv om du inte har jättebråtton förstås. Så kan du slänga med lite skruvar o grejer samtidigt.

Link to comment
Share on other sites

Osis jag hade en sån kylarram liggandes så jag slängde den.....bara skoja, jag sålde den ;)

Den du har bifogat bild på är till en tidigare modell.

Tony's tar strax över 3000:- för den du ska ha. I USA kostar den ca 1000:- (plus frakt då). Det lönar ju sig att ta hem själv om du inte har jättebråtton förstås. Så kan du slänga med lite skruvar o grejer samtidigt.

Ah OK, vilken tur då att jag precis fick ett erbjudande från en med en container som skulle fyllas upp. Kanske man kan få den för halva priset hos tonys då, plus en himla massa skruvar och clips. Kanske till och med får med mig vingen och frontspoilern :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...