Jump to content

Tack!


Ulric

Recommended Posts

Detta är första gången jag var inne på detta forum, men defenitivt inte den sista.

Jag måste börja med o berömma alla för de proffsiga svar som alla verka få på sina frågor och vilken höjd det är på disskutionerna. Har varit inne på liknade sidor tidigare och det har alltid blivit pajkastning till slut men inte här.

Visste väl att det bara var mogna pojkar/flickor som köper Mustang.

Köpte själv min Mustang GT Cab -01 i januari genom en proffsig bilimporteringsfirma i Jönköping. Då jag inte kan så mycket om sådant och när man läser om alla konstiga intyg mm så tror jag faktiskt att jag gjorde rätt för egen del.

Min bil är steelgrey metallic och har haft en ägare innan mig en äldre gentleman på 60+ och han hade kört ca: 8000 mil på soldränkta vägar i Orlando. Inte en skråma på lacken och Mr Cap var mycket lovordade när jag behandlade den där. Det enda som stör mig lite är att han har handmålat en liten golfare på bakluckan samt lite andra detaljer som inte stör helheten och sedan klarlackat bilen efter detta så jag kan inte ta bort golfaren. (spelar inte golf kanske skall tilläggas) :D

Nu lite saker som jag skulle vilja ha hjälp med. Hur gör jag för att få en bild på min Mustang vid sidan av inläggen som ni andra har?

Sedan har jag inte lyckats sätta dit cabskyddet som medföljer. (inte för att det behövs i detta regninga land men ändå)

Ha det bra alla riktiga bilägare!

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Vi på FORUMET får tacka för allt beröm som du häller

över oss. 8)

Du får gå in på din PROFIL och läsa igenom vilka

typer av synlig text och bild matrial du vill lägga ut,

du hämtar bäst bilder från din egen dators skrivbord. :?

Även här i Forumet kan du lägga ut bild som du hämtar

från din dator, klicka på lägg till en bilaga, följ lungt

det som står så kommer du att fixa detta också. :)

Ett råd till dig och många med dig är att försöka

lägga ut så mycket som möjligt i text, det blir lättare

och roligare för oss alla om vi vet vilka som döljer

sig bakom inlägg. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nackdelen med att lägga ut för mycket info om sig skälv och bilen typ bilder med reg nr mm är att ur stöldsynsynpunkt känns det inte riktigt bra att berätta var bilen "finns". Det är min åskit och känsla i allafall.

Link to comment
Share on other sites

Nackdelen med att lägga ut för mycket info om sig skälv och bilen typ bilder med reg nr mm är att ur stöldsynsynpunkt känns det inte riktigt bra att berätta var bilen "finns". Det är min åskit och känsla i allafall.
Finns väl bara ärliga människor härinne va??? Den som försöker nåt med min bil blir sliten i stycken av mina vakthundar...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...