-68sixman June 18, 2003 Report June 18, 2003 Hej i semestertider Undrar om det finns dragkrok att köpa färdigt till min -68 eller om man måste svetsa en själv ? Citera
Kent cmc 1162 June 19, 2003 Report June 19, 2003 Det finns, det satt en på min -67:a när jag köpte den och det verkar var en köpt.Trevlig midsommar Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 19, 2003 Report June 19, 2003 Hej i semestertider Undrar om det finns dragkrok att köpa färdigt till min -68 eller om man måste svetsa en själv ?Hej.Jag vet att det inte finns nya drag att köpa till domäldre Mustangerna idag.Det finns firmor som kan tillverka drag till Mustangmen då måste dom ha bilen för att ta mått ochför att hitta fästpungter.Det bästa är om du kan hitta en krok begagnadoch som varit monterad på en Mustang tidigare.Anntingen för att montera eller använda som mallvid nytillverkning.Försök att efterlysa en under FORUM köpes jagvet att det finns krokar som ligger hemma hosfolk som har begagnat att sälja. Citera
Recommended Posts