Gäst September 7, 2005 Report Share September 7, 2005 Elsystem???Är det mkt som skiljer mellan 68 och -69 vad gäller elsystem?? är mest intresserad av genomgången genom torpedväggen?och kanske någon annan liten detalj.har för avsikt att handla ett painless wire system( vilket jag är mkt nöjd med på en annan av mina bilar) och då är det ändå inte helt org.Frågan är mer om man kan sätta dit ett 67-68 system på en 69??Detta för de ej har några sytem till -69.Några direkta stora skillnader man bör tänka på?Båda har ju tex nyckeln i brädan och vad gäller lysena i grillen så blir det nog inga ändå..... mvh R Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gäst September 13, 2005 Report Share September 13, 2005 Är det INGEN som vet ifall det är några större viktiga skillnader på -68 och -69 Mustangs elssytem?? mvh R Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe N cmc712 September 19, 2005 Report Share September 19, 2005 Jag är ingen expert på varken -68 eller -69 men jag tror att det kan skilja en del på kablage upp till instrumenten eftersom det är olika instrumentpaneler på dom... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gäst September 19, 2005 Report Share September 19, 2005 *blink*....risken är att all instrumentering blir annorlunda...vad mer kan skilja??Låter som jag bygger bort det mesta som har "orginalvärde"....mvh R Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts