Pernolf cmc 558 September 15, 2005 Report September 15, 2005 Men jag tycker faktiskt att det är lite dålgit med bilar i projektforumet, i kategorin 79-93 så finns bara jag och Lars O med där.t.om dom äldre mustangägarna har haft dåligt att lägga in sina projekt.Jag har läst dom flera gånger men nu börjar det bli lite trist, även fast det finns några godbitar där(speciellt 69-70)Stigs blåa MACH 1:a vill jag gärna se i detta forum! Citera
Ronnie S September 16, 2005 Report September 16, 2005 Funkar den delen av forumet som den ska? Vissa av posterna där kan jag inte se bilderna på. Som exempel kan vi ta 64 1/2-66, där kan jag inte se en enda bild på dom 4 poster som finns där. Det kvittar om jag sitter på jobbet eller om jag kör hemifrån, bilderna syns inte ändå. Citera
deliq cmc 1722 September 16, 2005 Report September 16, 2005 Jo, jag ska lägga in min där.Har bara inte blivit av än... Håll ut, snart har jag bredband hemma, då slipper jag sitta halva nätter för att ladda upp en bild Citera
Stig September 18, 2005 Report September 18, 2005 Jag har blivit av med min digitalkamera så det blir att köpa en ny. Då ska jag lägga ut det i forumet , tänkte jag.Hälsning Stig Citera
Gäst September 19, 2005 Report September 19, 2005 .........å vi andra är duktigare på bilar än datorer,,,så vi vet inte hur man lägger in bilderna....mvh R Citera
Recommended Posts