Jump to content

Ønskar bilder på 65-66 cab


66gt

Recommended Posts

Leter etter noen bilder på nettet av 65-65 mustang cab, trenger litt inspirasjon, har en 65 cab, funderar på farve og felger. den skal bil lav, fargen blir kanskje mørk grønn met. men er ikke sikker

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Tomas

Fina bilder, det måste vara från Eldmörjan.

Jag är uppvuxen i Trollhättan så det är mina gamla hemtrakter, jag var faktiskt och hälsade på för två veckor sedan och då var vi just vid Edlmörjan och fikade precis där fotona är tagna.

Världen är liten, jag träffade Berne i somras på Wheels & Wings i Varberg och vi kom fram till att tidigare ärgaren till hans svarta -65HT var kollega och kompis till killen jag köpte vår vita -65HT av. :P

(Gissar att det här inlägget är rätt ointressant för alla som inte varit på Hunnerberg utanför Vänersborg, men har ni vägarna förbi så passa på att köra dit. Det är väldigt fint där )

Link to comment
Share on other sites

Det där med en vår/försommarträff uppe på Hunneberg eller annat fint ställe har jag faktiskt också funderat på. Det känns som att vi kunde jaga ihop en hel del mussar bara med någon mils radie runt Thn/vbg. Kanske även en förträff innan vi i karavan cruisar in till första slussträffen i Trollhättan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jo tanken är väl att dra ihop de lokala styrkorna (Vänersborg-Trollhättan) någon fin kväll i Maj ,med Mustanger och fika och kanske lite grillning, uppe vid Eldmörjan. Så snackade vi i alla fall,jag och Tomas, när vi var uppe och plåtade där. Kanske kunde man göra det till något mera återkommande om det visar sig att intresse finns...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...