kallebaah CMC 653 October 10, 2005 Report October 10, 2005 Här kommer ett par bilder på min Acapulca blåa musse. I den sitter en 351 W, Edelbrock performer RPM "air gap" insug,Holley 600 cfm, MSD billet fördelare, MSD 6A, C4 med shift kit å koni justerbara stötdämpare.Om ekonomien tillåter så sitter det en Detroit Locker diff med 3.50.1 tills nästa vår...men för det så krävs det nog en del övertidstimmar...nybliven husägare som jag är så finns det ju en del annat att lägga sina stackars slantar på....=) Citera
Greven CMC 053 October 10, 2005 Report October 10, 2005 Scysst bil, faan 69'orna är ju det bästa året!!!//Greven Citera
kallebaah CMC 653 October 10, 2005 Author Report October 10, 2005 Hehe....ja, om det råder det ingen tvekan...!! Känner du inte igen den..?? Flyttade förvisso ifrån örebro i våras, men förra sommaren så vart det en del svarta sträck vid rödljusen i stan.....=) Citera
Gäst October 10, 2005 Report October 10, 2005 Scysst bil, faan 69'orna är ju det bästa året!!!//GrevenNo doubt about it! Citera
Greven CMC 053 October 11, 2005 Report October 11, 2005 Jorå, när du säger det... Jaha så du flyttade..//Greven Citera
Pernolf cmc 558 October 11, 2005 Report October 11, 2005 närå, 92orna är det bästa året! Nädå, jag håller nog med om att 69 är en bra årgång, även fast jag ännu inte var född (ps, var det inte kris -74?, aha, då fattar jag...)ps, visst var motorutrymmet lackat svart på alla 69or, från fabrik alltså...man behöver inte hålla sig orginal, funderar på att lacka min 92 svart där, och orginal var det ju lackat i samma kulör som exteriören...Äsch, många paranteser blev det, så avslutar med Snygg bil!!! Citera
kallebaah CMC 653 October 11, 2005 Author Report October 11, 2005 Jodå, visst ska det vara svart...själv tycker jag inte alls om den blåa exteriörsfärgen i motorutrymmet, men tidigare ägare verkar ha gillat blått. Slangar, tändkablar....rubbet...smaken är ju som sagt....som baken... Citera
NiklasW October 11, 2005 Report October 11, 2005 Verkligen trevlig bil du har, och genomgående mycket blå Inte för att det rör ämnet..men jag ser att du har reflekterande stripes på sidorna. Är det okej att ha det eller börjar farbror blå att mucka då om de är på dåligt humör?Håller nämligen på och tänker ut ett koncept för min bil och det vore ju mkt schysst med reflexstripes. Citera
pineman October 11, 2005 Report October 11, 2005 Skitsnygg, trodde att 67 var året...som var det bästa, kanske ett av det bästa i alla fall.. Citera
Leffe N cmc712 October 11, 2005 Report October 11, 2005 Verkligen trevlig bil du har, och genomgående mycket blå Inte för att det rör ämnet..men jag ser att du har reflekterande stripes på sidorna. Är det okej att ha det eller börjar farbror blå att mucka då om de är på dåligt humör?Håller nämligen på och tänker ut ett koncept för min bil och det vore ju mkt schysst med reflexstripes.Farbror-blå har inget att säga om reflex-stripes. Hade det på firmabilen på förra jobbet, och då var det dessutom samma blåa som snuten kör med, på en vit buss... Citera
Gäst October 11, 2005 Report October 11, 2005 *tummen upp*Bästa årsmodellen....(på Mustang)Hur stog det på T-shirtarna förr??...Try it 69...You´ll like it....mvh R Citera
Recommended Posts