Leffe N cmc712 November 6, 2005 Report November 6, 2005 Jag har blivit lite inspirerad av ZTVs "Monster Jam" och håller på och bygger om min cab till monstertruck... (Eller kanske inte...? ) Citera
Fredde77 November 6, 2005 Report November 6, 2005 OH...Helsike!Du är snart ikapp! Måste sticka till garaget Hur går det med de främre bladfjäderinfästningarna?/Fredde Citera
Leffe N cmc712 November 6, 2005 Author Report November 6, 2005 Rostolja, spärrskaft och ringnyckel var allt som behövdes till dom främre infästningarna... Citera
Fredde77 November 6, 2005 Report November 6, 2005 Fasen vad bra! Var det bara att knacka ut bultarna sedan?Jag har skrapat bort nästan all underredsmassa på min bil och blivit glatt överaskad då jag inte upptäckt några större rostangrepp (förutom de rosthål som finns efter föregående ägares experiment med Gullfiber-glasull som ljuddämpning under baksätet)./Fredde Citera
Leffe N cmc712 November 6, 2005 Author Report November 6, 2005 Japp! Bara att trycka ut bultarna med en skruvmejsel. Själv så tycker jag att jag hittar mera rost varje gång jag är i garaget... Men jag har iallafall inte hittat nån Gullfiber i min bil, bara en massa spackel... Citera
Janne Holm CMC1740 November 7, 2005 Report November 7, 2005 Tja man kan hitta mycket spännandedå man renoverar. Jag hade lite extra "sting"i min Citera
Fredde77 November 7, 2005 Report November 7, 2005 Tja man kan hitta mycket spännandedå man renoverar. Jag hade lite extra "sting"i minEn tvättäkta Super Bee med andra ord. /Fredde Citera
MrTurbo_1645 November 9, 2005 Report November 9, 2005 Damn vad meksugen jag vart när jag ser era bilder! Får ta ett rekoderligt mek imorgon... Citera
Leffe N cmc712 November 9, 2005 Author Report November 9, 2005 Ja, det är bara att sätta fart. Snart är det ju vår igen... Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 10, 2005 Report November 10, 2005 OJ.Det är inte mycket kvar att göra nu, om man ser detpositiva och jobbar på så är det nog klart innan JUL. Citera
Recommended Posts