E55eT November 22, 2005 Report Share November 22, 2005 Jag önskar höra era förslag på att trimma en 94a GT 5.0 aut på enklaste, mest prisvärda sätt. OBS! sänk er till en pedagogisk nivå när det gäller förslagen så inte ens mattanten kan missförstå er. Jag är nämligen novis när det gäller motor, växellåds termer etc. Mvh//Tommy Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
95cobra November 22, 2005 Report Share November 22, 2005 ett förslag..byt utväxling...(som jag bara råkar ha en till salu).. ger ett bättre acc. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernolf cmc 558 November 22, 2005 Report Share November 22, 2005 enkla saker som inte kostar skjortan:-Underdrive Pullies, ändrar utväxlingen på alla tillbehör som snurrar med Drivremmen, A/C-pump, Vattenpump osv...-headers, andra grenör än orginal...-annat avgassystemse sen till att ha friska tändstift+kablar+rotor+fördelarlock o.dyl...Byta utväxling ger mer men kostar lite mera, dels för att arbetet är ganska så komplicerat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts