PC cmc1834 December 21, 2005 Report December 21, 2005 Jag fyllde år förra månaden, och då var jag uppvaktad av mina snälla barn som hade köpt en träratt till min Mustang.Mitt barnbarn skulle genast testa ratten och han längtar såå till somaren då han får åka med farfar nedcabbat!Kunde inte undanhålla er denna härliga bild, tycker åtminstonde jag.Just nu står Mussen uppställd för rostlagning och en del annat.Paul Citera
lestat December 22, 2005 Report December 22, 2005 Härlig bild!!!!! här e min grabb ute å tränar inför framtida mustang-träffar... (notera trycket på bröstet) Citera
lestat December 22, 2005 Report December 22, 2005 har nu försökt lägga in bilden en massa gånger, utan att det lyckas.... märkte nu att i texten för adressen, så ändras ordet M S N till ett X, är det någon censur här eller???inte enda ordet jag upptäckt att man inte får skriva.... är det inte lite för mycket "big brother watching"???? Citera
William December 27, 2005 Report December 27, 2005 Hej!Härlig bild.Någon hjälp med rostlagningen kan du nog inte räkna med, menjeg ser en framtida Mustangförare.Mvh Peter Citera
Recommended Posts