December 30, 200519 yr comment_24468 Hur gör man för att få ett mullrigare o tuffare ljud än orginalljudet? Har en cab. 2000 med automat. Kan man köpa nya ljuddämpare och sätta på utan andra åtgärder? Var köper man dem isåfall? Anki
December 30, 200519 yr comment_24471 Ja det går alldeles utmärkt att handla andra dämpare som inte bara låter tuffare de ger mer effekt åxå!!Nästa steg är att även byta själva avgassystemet till ett med grövre diameter vilket även det ger bätttre ljud och effekt.Då jag själv jobbar i branschen ( på landets mest serviceinriktade och kunnigaste firma) får jag inte tala om var Du kan handla systemet för de som bestämmer här på forumet utan att det kan misstolkas som reklam....men i princip alla välsorterade biltillbehörsfirmor BÖR kunna hjälpa Dig.KOllla med Din favvofirma där Du handlar alla andra trimdelar till bilen mvh R
December 30, 200519 yr comment_24473 Då jag själv jobbar i branschen ( på landets mest serviceinriktade och kunnigaste firma) får jag inte tala om var Du kan handla systemet för de som bestämmer här på forumet utan att det kan misstolkas som reklam Börjar bli lite tjatigt
January 1, 200619 yr comment_24544 Hur gör man för att få ett mullrigare o tuffare ljud än orginalljudet? Har en cab. 2000 med automat. Kan man köpa nya ljuddämpare och sätta på utan andra åtgärder? Var köper man dem isåfall? AnkiSkulle rekomendera ett system frånhttp://www.flowmastermufflers.com/Har det på min, mullrar riktigt trevligt Lyssna på dämparna i serie 40 låter riktigt trevligt Tips på system. 17312 1999 - 2004 Ford Mustang GT/ MACH1/Bullitt $599.95 Lycka till Anki meddela oss vad det blev för system sen! Nyfiken här MvhMrV8
January 11, 200619 yr comment_24794 gud, nu fastnar man på siten med ljud, tror jag får spela in min, för den låter som serie 40....