Nils January 4, 2006 Report January 4, 2006 På min Mustang från 1967 är det som brukligt bara backspegel på vänsterdörren. Men jag bor i stan och märker att jag saknar backspegel på högersidan.Vänsterbackspegeln är ställbar från insidan.Hur skulle ni gjort med högersidan? Vad är mest originallikt?1. Satt dit en vanlig original (Ej inställbar från insidan)2. Satt dit en ställbar original (Är håltagning i dörrklädsel etc. komplicerad?) Citera
CMC-49 January 4, 2006 Report January 4, 2006 Det finns ingen höger original spegel som är inställningsbar innifrån så det blir till att ta en vanlig där:- Det finns en som kallas för remote dummy i NPD katalogen men den e nog inte ställbar innifrån utan ser nog bara ut som den inställningsbare. Citera
Nils January 4, 2006 Author Report January 4, 2006 OK! Nu förstår jag hur det ligger till. Var inne och tittade i NPD katalogen och det är nog som du säger att dummyn bara har samma utseende på spegelhuset som den riktiga ställbara. Blir väl till att beställa nedanstående då 67-68 RH, remote dummy, good repro, matches 17696-4ALH mirror ..................................17696-4F 39.95 Citera
Recommended Posts