janwik cmt 2605 January 10, 2006 Report January 10, 2006 Tänkte bara för första gången skriva några rader om att jag är ny på detta forumet och att jag köpte min första mustang i höstas.Som ni ser är det en 67:a Fastback GT med en 289 4V motor.Har varit inne då och då för att få lite mer information om min bil, och det är väldigt trevligt att det finns så många som vill dela med sig av sina kunskaper här.Bilen är nu strippad och skall hellackas i vinter och jag har beställt nya fälgar till den också.Det är en Californienbil med samma ägare de senaste 26 åren, när ägaren avled så sålde änkan den..tur för mig.God fortsättning på er alla med hopp om en låååång sommar. Citera
Gäst January 10, 2006 Report January 10, 2006 Ser ut som en j*vligt läcker musse! Vad blir det för fälgar? Tourqe Thrust 2?MvhMagnus Citera
janwik cmt 2605 January 10, 2006 Author Report January 10, 2006 Det blir Coys kromade C-5 17x8 se länkhttp://www.coyswheel.com/ Citera
Gäst January 10, 2006 Report January 10, 2006 Ser riktigt fina ut!Du får gärna pm'a pris på en komplett uppsättning sådana!MvhMagnus Citera
dacke January 10, 2006 Report January 10, 2006 Bilen ser ju kanonfin ut.. Du får gärna skriva lite om kvaliten på Coys fälgarna när dom kommer...Har suktat efter dom i ett och ett halvt år nu....Det är ju rätt bra pris på dom också..Men varenda gång jag har fått lite pengar så har ju något annat gått sönder så det har tyvärr inte blivit några fälgar för mig än...MvhDaniel Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 10, 2006 Report January 10, 2006 HEJ.GRATTIS till en av FORDs snyggaste Mustanger-67FB ,jag har själv varit ägare till en sådan som jag sålde .Ångrar lite idag att jag släppte den ifrån mig. Citera
Recommended Posts