CJ IMPORT February 4, 2006 Report February 4, 2006 har lagt ut säljes annonser men dom har blivit bortplockade men ja vet inte varför någon som kan hjälpa mig, man är ju inget datasnille Citera
ESO553 February 5, 2006 Report February 5, 2006 Har du följt följande grejer?KRAV FÖR INLÄGG På grund av upprepade problem med besökare som blivit lurade av annonsörer så tvingas vi nu skärpa reglerna för annonsering. Fullständigt namn Postort Telefon nummer Giltig E-post adress (Ej H o t m a i l,Y a h o o etc)Företag skall placera sin annons under "Kommersiell annonsering" Inlägg som ej följer detta tas bort utan dröjsmål! Tips!!! Uppdatera din profil med information så blir det enklare Citera
Beercan February 5, 2006 Report February 5, 2006 Hej hej!Jag satte in annons på Betty Blue igår.Följde alla regler, den ligger kvar.Vet inte vad problemet kan vara...Mvh Klas Citera
CJ IMPORT February 5, 2006 Author Report February 5, 2006 var fyller jag i Fullständigt namn Postort Telefon nummer kollade under profil men där är ju bara anvnamn e-post & lösen ???????? Citera
Mattias cmc 1746 February 5, 2006 Report February 5, 2006 var fyller jag i Fullständigt namn Postort Telefon nummer kollade under profil men där är ju bara anvnamn e-post & lösen ????????Det är bara att skriva med det i slutet av annons texten. Citera
CMC-49 February 5, 2006 Report February 5, 2006 Skriv in dina uppgifter i rutan signatur så står det alltid med i dina inlägg, längst ner i inlägget kommer din info att stå.. Citera
CJ IMPORT February 6, 2006 Author Report February 6, 2006 tack !! nu verkar det som att det fungerar Citera
Recommended Posts