February 4, 200619 yr comment_25416 har lagt ut säljes annonser men dom har blivit bortplockade men ja vet inte varför någon som kan hjälpa mig, man är ju inget datasnille
February 5, 200619 yr comment_25417 Har du följt följande grejer?KRAV FÖR INLÄGG På grund av upprepade problem med besökare som blivit lurade av annonsörer så tvingas vi nu skärpa reglerna för annonsering. Fullständigt namn Postort Telefon nummer Giltig E-post adress (Ej H o t m a i l,Y a h o o etc)Företag skall placera sin annons under "Kommersiell annonsering" Inlägg som ej följer detta tas bort utan dröjsmål! Tips!!! Uppdatera din profil med information så blir det enklare
February 5, 200619 yr comment_25420 Hej hej!Jag satte in annons på Betty Blue igår.Följde alla regler, den ligger kvar.Vet inte vad problemet kan vara...Mvh Klas
February 5, 200619 yr Author comment_25429 var fyller jag i Fullständigt namn Postort Telefon nummer kollade under profil men där är ju bara anvnamn e-post & lösen ????????
February 5, 200619 yr comment_25432 var fyller jag i Fullständigt namn Postort Telefon nummer kollade under profil men där är ju bara anvnamn e-post & lösen ????????Det är bara att skriva med det i slutet av annons texten.
February 5, 200619 yr comment_25447 Skriv in dina uppgifter i rutan signatur så står det alltid med i dina inlägg, längst ner i inlägget kommer din info att stå..