February 16, 200619 yr comment_25785 Jag skall införskaffa mig en reservmotor till bilen för att ha just som reserv. det sitter det en cleveland med c6 i bilen,nu undrar jag lite,skall man skaffa en cleveland eller windsor det verkar vara lättare att hitta en windsor,passar i så fall den rakt av eller behöver man modda något.Bilen är en Mach1-71
February 16, 200619 yr comment_25788 Jag personligen hade skaffat en Cleavland då det är en trevlig motor,men det är Winsorn också men ska du sätta i en Winsor så passar inte fästen till servopump.problem med grenröret på vänster sida,kylslangar mm:I övrigt så passar den rakt i men det är lite pill.Jag har själv gjort det på min -72a.Så ska du ha en i reserv så köp en lika dan.Det fanns en trevlig på säljsidan
February 17, 200619 yr comment_25802 Jag har en renoverad 351 cleveland stående ring om du är intresserad.2 V motor med vassare kam och 4 ports insug. Ignitorsystem, tändkablar, spole nytt.Ej startad efter renovering. Allt finns dokumenterat.Mario Bretschneider CMC 9450552-41511070-6205740