Jump to content

Färg på inredning


rossander

Recommended Posts

Hej!

Jag har fått fram följande när jag decodat VIN-plåten:

"Parchment crinkle and rosette vinyl with ivy gold, standard interior"

Den utvändiga färgen är Ivy green Metallic. Är det någon som kan förtydliga detta? Vilka färger ska de olika delarna i inredningen vara? Golvmattan verkar i alla fall ha varit grön. Finns det bilder nånstans så jag kan se hur det ska se ut?

Color: R

Trim: D8

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hej

Jo, jag har kollat där men jag hittar bara färgprover på färgerna. Finns det inte nån webbsida där man kan kolla vilken färg de olika delarna i inredningen ska ha? :roll:

Har du hittat något? Färgproverna på den här sidan ger ju inte färgerna dess rätta nyans :( Blir till att plåta inredningar på Wheels/Barkarby nästa helg :)

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Det blir till att beställa en ny inredning i vinter. Funderar på att att handla från USA. Jag har sett att priserna på dessa prylar kan skilja sig en hel del...skiljer kvaliteten lika mycket? Tips på bra handlare mottages varmt.

Sen var det ju det där med inredningsfärgerna som fortfarande gäckar mig :? Enligt VIN-plåten ska ju dörrar, dörrsidor, instrumentbräda och stolar vara "parchment" och golvmatta och intrumentstoppning vara "ivy gold". Mattan och stoppningen är nu mörkgröna och innertaket svart. Ska inte detta vara ivy gold? Det måste väl vara utbytt på senare tid?

/rossander

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...