Jochen March 14, 2006 Report March 14, 2006 Nu ere slut på fesandet..ska kolla på en lägenhet senare ikväll o ska ja inte ha den blir det banken i slutet av veckan elle nästa vecka o ta ett liten låt..så ska jag köpa mig en ny bil. Lutar väldigt åt en Mustang GT 99-04. Så har ni några förslag får ni gärna komma me dem Även nån annan bil också om ni vill de (får inte överstiga 185 000). Citera
overlake CMC 1202 March 14, 2006 Report March 14, 2006 Du ska ha en svart GT Cab, med cremefärgad eller ljusgår inredning.Se till att byte ut dom trista orginalfälgarna också.Någon sådan fanns förstås inte på blocket.Men denna verkar nice: http://www.blocket.se/vi/7373022.htm?ca=9_sDock kanske automat är att föredra. Citera
Jochen March 14, 2006 Author Report March 14, 2006 De va bra förslag..så dom ska låta"Du ska ha..." ! Jo håller me dig om att svart är bland de bästa..men gillar även den..den...gyllenbrungråa (kommer inte på o orkar inte tänka nu )Däremot vet ja inte riktigt när de gäller cabbe...visst fan skulle de va skönt som tusan att glida runt på sommaren...men ere inte lite snyggare utan cabbe? O sen glömde ja skriva en sak...MANUELL är ett måste Citera
Mattias cmc 1746 March 15, 2006 Report March 15, 2006 De va bra förslag..så dom ska låta"Du ska ha..." ! Jo håller me dig om att svart är bland de bästa..men gillar även den..den...gyllenbrungråa (kommer inte på o orkar inte tänka nu )Däremot vet ja inte riktigt när de gäller cabbe...visst fan skulle de va skönt som tusan att glida runt på sommaren...men ere inte lite snyggare utan cabbe? O sen glömde ja skriva en sak...MANUELL är ett måste Jag har ju en manuell som jag antagligen ska sälja, dock cab och priset blir då runt 200.000:-http://www.garaget.org/?car=15049 Citera
Jochen March 20, 2006 Author Report March 20, 2006 Letar för fullt nu så förslag e alltid välkomna. Krav e V8 o Manuell, max 180 000...annars e allt intressant..elle nja..ska ju va fin också Citera
Recommended Posts