Jump to content

Recommended Posts

Nu ere slut på fesandet..ska kolla på en lägenhet senare ikväll o ska ja inte ha den blir det banken i slutet av veckan elle nästa vecka o ta ett liten låt..så ska jag köpa mig en ny bil. Lutar väldigt åt en Mustang GT 99-04. Så har ni några förslag får ni gärna komma me dem :) Även nån annan bil också om ni vill de (får inte överstiga 185 000).

De va bra förslag..så dom ska låta

"Du ska ha..." ! :P

Jo håller me dig om att svart är bland de bästa..men gillar även den..den...gyllenbrungråa (kommer inte på o orkar inte tänka nu :D )

Däremot vet ja inte riktigt när de gäller cabbe...visst fan skulle de va skönt som tusan att glida runt på sommaren...men ere inte lite snyggare utan cabbe? :)

O sen glömde ja skriva en sak...MANUELL är ett måste :P

De va bra förslag..så dom ska låta

"Du ska ha..." ! :P

Jo håller me dig om att svart är bland de bästa..men gillar även den..den...gyllenbrungråa (kommer inte på o orkar inte tänka nu :D )

Däremot vet ja inte riktigt när de gäller cabbe...visst fan skulle de va skönt som tusan att glida runt på sommaren...men ere inte lite snyggare utan cabbe? :)

O sen glömde ja skriva en sak...MANUELL är ett måste :P

Jag har ju en manuell som jag antagligen ska sälja, dock cab och priset blir då runt 200.000:-

http://www.garaget.org/?car=15049