Jump to content

Featured Replies

• 1 month later...
comment_28528
Shaker 1000 system räcker långt kan jag lugnt säga....

Jo, det förstår jag också, men kunde va kul att göra ett lite projekt av det.

/Jocce

Håller precis på att bygga om min med nya Clarion dubbeldin med inbyggd cdväxlare, Amega gold i dörrarna och ett Clarion steg som driver Amega i dörrarna och org subbasen bak, även ett par nya högtalare bak (minns inte märke) som drivs av inbyggda steget. Var och provlyssnade i kväll (blir inte klar förrän i morgon) och det är ett klart lyft ljudmässigt.

ps hade Shaker 1000 och det låter skräp.

• 2 weeks later...
  • 2 years later...
comment_70304

Är lite sugen på att byta ut originalhögtalarna både i dörrarna å hatthylan men tänkte ha kvar original shaker 500.någon som har erfarenhet av detta?anntar det sitter delningfilter å liknande saker man ska tänka på.väldigt tacksam för råd å tipps

• 2 weeks later...
comment_70901

Hej, jag får in alla radiostationer utan min favorit - Bandit Rock 104,8 - på min shaker 500. Någon annan som har samma problem med vissa radiostationer? Jag har heller inte hittat något sätt att manuellt ratta in en frekvens.

Bilen rullar i GBG området.

// Håkan

comment_70903
Hej, jag får in alla radiostationer utan min favorit - Bandit Rock 104,8 - på min shaker 500. Någon annan som har samma problem med vissa radiostationer? Jag har heller inte hittat något sätt att manuellt ratta in en frekvens.

Bilen rullar i GBG området.

// Håkan

Tyvärr är detta "fel" förekommande på alla usa-apparater. Trist men sant