David_gävle March 31, 2006 Report March 31, 2006 http://www.arbetarbladet.se/frame.php?m ... ing_2=125& Citera
Daniel Linde March 31, 2006 Report March 31, 2006 Va kul för dig David!Inte alla som får va med i tidingen inte Mig skriver dom bara om när man dömmer fel på hockeyn Citera
MrTurbo_1645 March 31, 2006 Report March 31, 2006 Kul att vi e fler som gillar både Mustang & Saabar! =)Jag har vart med i Borås tidning denna vecka men inte kunnat se det, kom en murvel å ställde frågor om brandvarnare och tog ett par bilder på mig och min dotter. Nån som sett?Mig skriver dom bara om när man dömmer fel på hockeyn he he , vilken nivå snackar vi på hockey då? Citera
Daniel Linde March 31, 2006 Report March 31, 2006 Kul att vi e fler som gillar både Mustang & Saabar! =)Mig skriver dom bara om när man dömmer fel på hockeyn he he , vilken nivå snackar vi på hockey då?Inget seriöst direkt 3an o neråt har trillat lite på 2an oxå. Citera
MrTurbo_1645 April 2, 2006 Report April 2, 2006 Fått den delen av Borås Tidning jag och dottern var med i nu... Citera
David_gävle April 3, 2006 Author Report April 3, 2006 Ja, du ser allt dyker upp förr eller senare. Får jag gissa på att det var du som svarade på frågorna. Hon verka tycka att det händer mer intressanta grejer nån annanstans. Citera
MrTurbo_1645 April 3, 2006 Report April 3, 2006 Ja, du ser allt dyker upp förr eller senare. Får jag gissa på att det var du som svarade på frågorna. Hon verka tycka att det händer mer intressanta grejer nån annanstans.Jo, hon klurade nog på vart hennes mor tog vägen som försvann så fort en kamera blev synlig... Citera
Recommended Posts