Jump to content

Nån som har Dark Charcoal som inredning?


Jocce

Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Jag har Dark Charcoal i min, svart läder med chrome infattningar. Ska fixa bilder nästa vecka. Jag tog detta för med röd (Tourch Red) lack på bil så enligt mig passar denna inredning bäst.

Pineman :P

Link to comment
Share on other sites

Här är en bild på min inredning i dark charcoal. Helnöjd, t.o.m. tygklädseln är schyst även om man gärna haft läder.

Jocce, vilken inredning har du? Hur mycket kostade dina stripes? Svårt att montera själv?

Link to comment
Share on other sites

Här är en bild på min inredning i dark charcoal. Helnöjd, t.o.m. tygklädseln är schyst även om man gärna haft läder.

Jocce, vilken inredning har du? Hur mycket kostade dina stripes? Svårt att montera själv?

Tror det är Dark Charcoal jag har, inte 100% säker dock.

Med läder såklart :)

Mina stripes gjorde en "bekants bekant" så de var inte alls speciellt dyra, men fick priser på allt från 4000 kr och uppåt (det var dock utan de smalare linjerna utanför, de gör det mer komplicerat = kostar mer för monteringsarbetet) när jag kikade hos olika firmor här i Stockholm.

Killen som gjorde det åt mig bor i Helsingborg, men han är troligen intresserad av att göra fler stripe jobb, om du vill kan jag be honom kontakta dig, så kanske ni kan komma övverens om nått?

Funderade på att prova att göra själv, men är glad att jag inte gjorde det själv, motorhuv och taket är inget problem, men allt annat är knepigt som bara den pga vinklar osv som gör att stripsen vill röra sig åt fel håll när man lägger dem runt kanterna så att säga...

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...