Posted April 21, 200618 yr comment_27558 Tja.. har blivigt dags att se över framvagnen i min 68 Ht med 302a i. Vad brukar behöva bytas av bussningar mm.. är det nåt sepeciellt att tänka på? Det blir första gången jag rör en framvagn i mitt liv så jag är tacksam för lite tipps och råd Finns det hela renoveringsset att köpa och vart är bra att köpa nån stans (i sverige)? Mvh Anders
April 23, 200618 yr comment_27661 Om du är intresserad så har jag en komplett ny hjulupphängning till en 68a det som ingår är yttre och inre styrleder med hyllsor,övre och undre länkarmar,1"krängningshämmare fram,krängningshämmare bak,1"sänknings fjädrar fram och bak,gas stötdämpare fram och bak,mm Det är en sats från grab a trak som kommer från mustangs plus så kolla på hemsidan så får du mer info!Jag tror om du nu ska renovera hjulupphängningen så byt ut allt så slipper du hjävlas med rostigt rat och till en rimlig peng 9000.-070-2724127
April 23, 200618 yr comment_27666 JA byt så mycket du kan!Även om man tror att mycket är fräsht så är det alltid värre än man trorMustangsPlus grejer är OK kvalite och framförallt billigt.Har du råd byt både fram och bak för bästa effektKolla priset för rubbet.......http://www.mustangsplus.comVill du inte beställa själv så finns det firmor som hjälper dig så som Sven Ullman, SET och Tonys Autoparts