Jump to content

Featured Replies

comment_27927

Hm, när man låser bilen med fjärren, larmar den även då?

Eller behöver man trycka den andra gången, eller är det bara för att dubbelkolla att den är låst? (Med tut)?

Stod lite kryptiskt i den fina manualen, som inte alls är fylld med varningar ;)

/Jocce

comment_27953

Jag brukar göra likadant !! Är verkligen skit-skoj !!!

I övrigt, så fort man stängt av motorn, så blinkar larmet i displayen, så det är aktivt jämt tror jag.... Man låser bilen bara och armerar dörrarna. Larmet är redan aktivt, vilket namnet antyder?

comment_27983

Man kan tom ställa in att dörrarna låses automatiskt typ efter 20 km/t. Larmet aktiveras inte. Larmet är inte känsligt vad jag vet, men lämnar jag hunden kvar i så låser jag med nyckeln. Ocg för den delen så behövs inget larm när det sitter en 35 kilos Rottweiler i baksätet... :twisted::twisted::twisted:

• Author
comment_27985
Man kan tom ställa in att dörrarna låses automatiskt typ efter 20 km/t. Larmet aktiveras inte. Larmet är inte känsligt vad jag vet, men lämnar jag hunden kvar i så låser jag med nyckeln. Ocg för den delen så behövs inget larm när det sitter en 35 kilos Rottweiler i baksätet... :twisted::twisted::twisted:

Vart/hur hittar man dessa roliga inställningar?

/Jocce