SHERLOCK May 2, 2006 Report May 2, 2006 HEJSAN!JAG TÄNKTE SÄTTA EN KRÄNGHÄMMARE BAK.VET NÅGON HUR GROV DEN SKA VA?SEN HÖRDE JAG ATT MAN SKA BYTA DEN FRAM FÖR ATT FÅ RÄTT BALANS.HAR NÅGON ETT FÖRSLAG PÅ TJOCKLEKEN OCH VART MAN FÅR TAG I DEM!JAG HAR EN 70 HT MED 302 I. Citera
Leffe N cmc712 May 2, 2006 Report May 2, 2006 Kag blev rekommenderad 1" fram och 3/4" bak, fram funkar perfekt och bak har jag inte hunnit montera ännu.Det finns svenska firmor som levererar men med otroooligt lång leveranstid. Beställ från någon av dom större firmorna i USA istället. Citera
robert May 2, 2006 Report May 2, 2006 Hej !har nyss fått min krängningshämmare bak till 69:an. Men NPD måste ha glömt att skicka med en beskrivning hur man monterar den. Är det någon av er som vet var man kan få tag på den.mvh........Robert.roberts.auktioner@tele2.se Citera
Leffe N cmc712 May 2, 2006 Report May 2, 2006 Prova att maila till NPD. Dom kanske kan maila eller skicka beskrivningen med brev. Citera
Recommended Posts