Jump to content

bums

Recommended Posts

Hej

Kompisen hade tänkt göra sin bil plåtren, men hans miljövänliga bums funkar inte så bra på hans amerikalack. Sedan jag har hört att det går att blanda kausticksoda med tapetlim så blir det bums. Är det någon som vet om det stämmer?

Mvh Jimmy

Ta vävlim istället och ha skyddsglasögon på dig när du blandar och stå utomhus för det händer rätt mycket när man blandar ihop dem får du det i ögat är det kört ta det försiktigt. Man ska vara rädd om sig så länge man har sig.

Sven

Hej!

Jag har fått det i ögat och hela ansiktet. Gjorde rent ett avlopp när jag var liten, hällde på varmvatten och allt sprutade tillbaka rätt upp i nyllet. Helt sönderbränd men jag hann blunda så synen klarade sig. Endast en liten repa på hornhinnan som läkte sig självt. Och ansiktet blev helt återställt..

Tror jag... Kanske man hade varit en brudmagnet annars? :--

Eller kanske det är därför det står en 66:a i garaget... :twisted:

Tror dock det är väldigt effektivt!!

En kompis far som ägde en vattenbilningsutrustning (200 bars tryck) lånade ut denne till en tjomme som skulle få sin bil plåtren. Färgen försvann, liksom den tidigare raka karossen :twisted: