cmc1102 May 5, 2006 Report May 5, 2006 Åkte till Mcdonalds Kristinehamn idag vid 16 tiden.Såg då en Mustang -68 cab med huven öppen.Skumt !!kokade kanske sa jag till polaren.Närmade oss och såg stora flammor stiga till väders.F-N..!! Skyndade mig in och skrek.Då stod ägaren och fyllde en hink med vatten och rusade ut.Släckte elden.Snabbt som tur var.Aj aj..Det såg inte roligt ut.Lacken på huven hade bubblat sig.Fördelaren smält,Likaså tändkablar.För att inte tala om luftfilter.Ventilkåpor mm. mm.Det visade sig att killen max 30 år,Köpt bilen hos Rolands Mustangdelar för 1 timme sedan för 200 tusen och var på väg hem..stackars sate.Inte för att jag tror Roland säljer skit men ändå.Hoppas han får ngn garanti iaf då han med tårande blick ringde upp han..Resten av berettelsen vet jag inte..Hoppas det gick bra. Citera
NiklasW May 6, 2006 Report May 6, 2006 Det lät inge vidare det där..eller rättare sagt som min värsta mardröm!Var det denna tro?http://www.rolandsmustang.com/68redmus.htm Citera
cmc1102 May 6, 2006 Author Report May 6, 2006 Helt rätt..samma bil.Hoppas Roland fixar till bilen nu.Tycker en Bilförsäljare kan ställa upp på det.Delarna är ju inte så dyra.Ngn slags garanti eller försäkring har ju Bilhandlaren iaf...eller Citera
pineman May 8, 2006 Report May 8, 2006 228.000:- och jag som skulle sälja min för 200.000:- och den har inte brunnit... Citera
Jimmy_the_1 May 17, 2006 Report May 17, 2006 HejDet är min bil... som tur hände inget större. Kåpor och luftburk är redan omlackade (skulle ändå göras). Roland fick snabbt ordning på bilen och har nu kört 100 problemfria mil.mvh Jimmy Citera
cmc1102 May 18, 2006 Author Report May 18, 2006 F-n va kul..fick du byta många grejer.Såg otäckt ut.vad vad det som hände..?? Citera
Recommended Posts