November 5, 20168 yr Author comment_153615 Arbetet fortskrider; gillar mina nya huvgångjärn dom är så snygga . o h framskärmarna fick färg på sig på insidan också
November 6, 20168 yr Author comment_153621 Jag har fått lite frågor angående min styrvxl så här är det lite bilder . den ligger helt i väg med p-ändarna när bilen står på marken så det blir ingen bump ster
January 22, 20178 yr Author comment_154352 efter 6 år så startade jag upp den igen i helgen, hade glömt att min nya kam hade en annan tändföljd men det löste sig också sen hade ngr bränslespridare hängt sig men efter par sekunder så var dom med igen. Framrutan ska i igen och jag måste lösa en ny spolar tank och torkarmotor sen kan man nog besiktiga den igen.... hoppas på att det flyter på
January 28, 20178 yr Author comment_154438 Så låter sidepipsen; det här är den andra uppstarten motorn är bara grund inställd inga fin justeringar gjorda än. Men det är bra rapp i den nu med kompressorn på VIDEO0025.mp4
February 19, 20178 yr Author comment_154706 Det mesta sitter nu på plats igen lite små fix till så kan man kanske få åka en liten sväng igen 6år sedan sist den var ute
November 8, 20204 yr comment_174633 Hur går det med detta projektet finns bilen kvar? Vill se och höra mer om den.
November 8, 20204 yr Author comment_174634 Den 30e maj 2017 tog orken slut totalt en jävla skethög som är skyldig mig pengar betalar inte då kände jag att då har jag inga möjligheter att ta bygget ditt jag ville så då gav jag upp; bilen bor numera i Spanien totalt renoverad Ändrade %s av %s (%s)