Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Eleanor Mustang från Borås CMC NO: MDCLXXIV

Featured Replies

• Author

Arbetet fortskrider; gillar mina nya huvgångjärn dom är så snygga . o h framskärmarna fick färg på sig på insidan också 

IMAG0636.jpg

IMAG0634.jpg

• Svar 633
  • Visingar 144,5k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• efter 6 år så startade jag upp den igen i helgen, hade glömt att min nya kam hade en annan tändföljd men det löste sig också sen hade ngr bränslespridare hängt sig men efter par sekunder så var dom me

• Tjusigt

• Sist bilen var ute var 2011 på high chaparall känns som det börjar dags igen 

Posted Images

• Author

Jag har fått lite frågor angående min styrvxl så här är det lite bilder . den ligger helt i väg med p-ändarna när bilen står på marken så det blir ingen bump ster

IMAG0640.jpg

IMAG0637.jpg

IMAG0639.jpg

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • Author

efter 6 år så startade jag upp den igen i helgen, hade glömt att min nya kam hade en annan tändföljd men det löste sig också sen hade ngr bränslespridare hängt sig men efter par sekunder så var dom med igen. Framrutan ska i igen och jag måste lösa en ny spolar tank och torkarmotor sen kan man nog besiktiga den igen.... hoppas på att det flyter på 

• Author

Så låter sidepipsen; det här är den andra uppstarten motorn är bara grund inställd inga fin justeringar gjorda än. Men det är bra rapp i den nu med kompressorn på 

VIDEO0025.mp4

• 4 weeks later...
  • Author

Det mesta sitter nu på plats igen lite små fix till så kan man kanske få åka en liten sväng igen 6år sedan sist den var ute 

IMG_20170219_145846.jpg

• 3 years later...
  • Author

Den 30e maj 2017 tog orken slut totalt en jävla skethög som är skyldig mig pengar betalar inte då kände jag att då har jag inga möjligheter att ta bygget ditt jag ville så då gav jag upp; bilen bor numera i Spanien totalt renoverad 

Ändrade %s av %s (%s)