JanneJ May 26, 2006 Report May 26, 2006 Var på brägårn och köpte golvlister idag........vilken annanbil fixar 420 cm lister? Citera
Jocce May 26, 2006 Report May 26, 2006 Helt rätt!Själv körde jag en rundstav som var ca 3,5 meter lång i Min 06:a Coupé Stack bara ut ca 20 cm.../Jocce Citera
pineman May 28, 2006 Report May 28, 2006 Ser uppkäftigt ut, att komma till brädgårn med blåställ och "Musse" och tjacka material.Snyggt jobbat Citera
Jocce May 30, 2006 Report May 30, 2006 Klart det är en praktisk bil!Var o storhandlade igår, nästan lika mycket golvyta kvar som i gamla kombin /Jocce Citera
Jocce December 16, 2006 Report December 16, 2006 Och igen så har man använt bilen till nyttiga saker, var ute i skogen och högg (sågade) gran idag...och självklart gick granen in utan problem! Dock ingen bild, då jag slog in den i säckar så den inte skulle barra i bilen, så syntes inte att det var en gran...men in gick den utan problem iallafall /Jocce Citera
Recommended Posts