jägarn May 28, 2006 Report May 28, 2006 Hejsan.Tänkte montera horn kofångare fram och bak. Är det någon som vet om de ska sitta på något speciellt avstånd till varandra eller är det godtyckligt/Jägarn Citera
pools May 28, 2006 Report May 28, 2006 Hej!Har själv en -68, borde vara samma mått.Tar mått och återkommer imorgon kväll!Mvh. Citera
pools May 31, 2006 Report May 31, 2006 Hej jägarn!Jag har tagit några bilder och satt mått men, kan inte få bilderna uppladdade.Jag återkommer. Citera
pools June 1, 2006 Report June 1, 2006 Hej igen!Nu ska vi se om det funkar.De främre hornen är fästade i de innre kofångarfästena och i ett fäste förgrusplåten enl. bild.Hoppas detta hjälper dig.Mvh. Citera
Terner June 2, 2006 Report June 2, 2006 Du pools,Snygg färg på den där bilen ! Vad är det för kulör och har du någon bild på hela bilen?/Terner Citera
pools June 3, 2006 Report June 3, 2006 Hej Terner!Färgen heter Accapulco blue. Gå in på "Medlemsgalleri", 67-68, där finns nytagna bilder på min bil.Jag körde ett par till studentbalen i går kväll, det var den sjätte balen påsju år. Har aldrig fått så mycket beröm för bilen tidigare. Var man änstannade kom någon fram och frågade om bilen. Jättekul!Mvh. Citera
Recommended Posts