July 19, 200618 yr comment_31068 har som sagt från andra inlägg krig med min stereo(6 cd växlare i huvud enheten) och förutom jakt på ordentliga frekvenser lagat min växlare som någon hade sargat rejält! innan lagning fick jag upp 2 olika felkoder.."cd-error" samt "slots full"nu är växlaren fixad o mekaniken funkar igen,men koderna består!hur ska/kan dessa koder raderas??? har frågat runt hos mängder av experter men ingen framgångnågon här som vet/kan?hade varit uppskattat!Bosse
July 19, 200618 yr comment_31084 har som sagt från andra inlägg krig med min stereo(6 cd växlare i huvud enheten) och förutom jakt på ordentliga frekvenser lagat min växlare som någon hade sargat rejält! innan lagning fick jag upp 2 olika felkoder.."cd-error" samt "slots full"nu är växlaren fixad o mekaniken funkar igen,men koderna består!hur ska/kan dessa koder raderas??? har frågat runt hos mängder av experter men ingen framgångnågon här som vet/kan?hade varit uppskattat!BosseEn sak är iaf säker, frekvenserna går i dagsläget inte att få till tyvärr.